Tema: Re: Apie kedutes
Autorius: razumas
Data: 2012-08-20 20:09:38
pas mane 2 vaikai, 2 masinos, ir 3 kedutes. ieskau nusipirkti dar viena
kedute, nes delioti jas is vienos masinos i kita - baisiai neidomus
reikalas.

o kazi tie paaukstinimai kur buna galines sedynes atlose - tai jau
uzsiskaitys kaip kedute? Nes IMHO esme yra kad saugos dirzas butu reikiamame
aukstyje.

--
razumas