Tema: Re: Termometras
Autorius: amenox
Data: 2012-08-04 19:07:40
Aš jį pirkau ne todėl kad daug sergam ar nesergam, bet dėl to, kad mažiems
vaikams normaliai išmatuoti temperatūra su įprastiniu liečiamu be šansų. :)
Beje termometrui jau kokie 2 metai, dirba ir valgyt neprašo.

P.S. Kai mažą vaiką maudydavom šis termometras puikiai vandens temperatūra
matuoja , paspaudi ir per sekundę atsakymas. :)