Nepaslaptis, 15Ah 48V LiFePo4 akumas iš čia www.pingbattery.com Variklis kažkoks no-neimas kinietis, analogiškai ir kontroleris kartu su juo buvo. Originaliai variklis vadinosi 36V 500W, bet iš 36 voltų greičio mažai. O iš 48 pats tas. Piko metu gali pasiurbti iki 26 amperų, taigi 1,4 kilovato, toliau riboja kontroleris (ir gerai, kad riboja). Greitis 40 - 42, ir daugiau nereikia, nes ir stabdžiai ant ribos, ir amortizacijos trūksta. Akumų tausojimas riedant nuo kalno prasmės daug neturi, nes nelabai ten pritausosi, labai jau smulkmenos gautųs. Ir ner tokios elektronikos pas mane, bet ir nereikia. Šiaip gavosi sunkus long-range cruizeris, kas nėra blogai, bet važinėjimui į darbą gal jau norėtųsi kitokio, su mažesniu akumuliatorium ir lengvesnio. "arunazz" <arunas.zz@gmail.com> wrote in message news:jqajva$j08$1@trimpas.omnitel.net... > Jei ne paslaptis, kokie akumo duomenys, kokis variklis, pavara? > Yra kazkokiu "smegenu" akumu tausojimui/krovimui riedant nuo kalno? > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:jq5429$g8e$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne sportininkas-cempionas as, tiesiog issidroziau per ziema elektrini >> dvirati, ir toks jo max greitis. >> >> Dar su asarojanciom akim kazka daryt reikia, nes jei priesinis vejas 20 >> km/h, o as 40 vaziuoju, tai istisi 60 i akis. Per asaras kelio nesimato, >> ir mano paprasti akiniai negelbeja. >> >> Va fotke to aparato. > >