Tema: Re: dÄ—l indaplovÄ—s
Autorius: gopenzo
Data: 2020-09-30 13:02:07
nu yra visokių žmonių. pažįstu tokių, kurie indaplovės nestatė, nes
jiems indus labai patinka plaut, kas mano manymu yra bullshitas, bet
tebunie.

aš kai gaminu, tai nesiparinu, kiek indu sutepsiu. būna su vienu
gaminimu puse indaplovės užkraunu, jei ką prašmatnesnio gaminu.

vienu žodžiu, taip, gal aš išpyzdėjęs, bet dėl to visiškai nesiparinu.