Tema: Re: Kaunas, mokymo istaigos, kas geriau?
Autorius: Kenis
Data: 2020-05-26 14:56:26
šiaip tai jau tada kai aš studentavau pas jį, jis tuos vaikus dabojo :)

ta proga prisiminiau jo vieną monologą mums:
"Va, matot gerbiami studentai, ten už lango (rodo per KTU elektronikos
rūmų auditorijos langą į KTU gimnaziją) sėdi krūva pienburnių, kuriuos
reikia kažko išmokyt - tai yra mano HOBIS. Toliau esate Jūs, kurie jau
kažkiek protingesni ir kuriuos taip pat reikia kažko išmokyt ir išleist
į gyvenimą - tai yra mano PAREIGA. O šiaip tai aš turiu ir normalų DARBĄ
dar"