Tema: Re: Ie?kau filmo
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-04-16 14:25:31
2020-04-15 21:17, tranzoo rašė:
> jutube, amazonas, hbo,netflixas, zmonescinema, kinoteatrai
> (kaiacidarys), dvd ar bliureju nusipirkt - dafiga ir truputis kur.

Įjungiu durnių:

O kaip tūlam nelabai draugaujančiam su kompu piliečiui atskirti kur
legalus filmų žiūrwjimas, o kur ne? Jis gugliuje surinko paiešką su
filmo pavadinimu, jam išmetė kažkokį linką, jis ten nuėjo, paspaudė,
rodo. Iš kur jam žinoti, kad vienas linkas legalus, kitas nelegalus?
Kaip tūlam žmogeliui žinoti, kad youtube yra koks nors vimeo legalu, o
filmai.in nelegalu?

Arba va - einu mieste, žiūri žmogus balionus ir saldainius dalina.
Prieinu, duoda saldainių ir balionų mano vaikams. Tai aš jau vagis ar
ne? Juk teoriškai jis tuos balionus ir saldainius iš kur nors pavogęs
galėjo būti.