Tema: Re: Išmani spyna
Autorius: amenox
Data: 2019-08-08 09:56:53
Na ten lauko durys, net tipo "šarvuotos", skarda kažkokia priekyje yra. :)
Norisi kad sprendimas nelabai pakeistų esamą, t.y. liktų raktai tėvams kaip
buvo plius vaikam būtų galima kokius rfid, pin kodus duot.  Va tas
august.com gal ir visai nieko, užsimauna ant esamos spynos iš vidaus, galima
programint ir priskirt kontaktus kas gali įeit, bet minusai reikia mobilkės
ir greičiausiai smartfono su appsu, nelabai patogu.  Va jei dadėtų kokį rfid
papildomą tai būtų super. Nors va tavo variantas kaip papildomas gal ir
nieko, reiks pamastyt.

"Lapinas"  wrote in message news:qig9mb$s7f$1@news.i-klubas.lt...

O kokios durys?
Pas mane plastikinės, tai įsidėjau elektromagnetinę sklendę ir tokį gaiduką:
https://www.eproma.lt/product.php?id_product=169

Tik raktukus reik periodiškai dasipirkt.