Tema: Re: Šaldytuvo gamintojas?
Autorius: Vytas
Data: 2019-06-27 17:36:09
Liebherr gal ir ok, bbz. Bet kad ten būtų kažkokie stebuklai su vidaus lentynėlėm beigi plastmasiukais, tai man nepasirodė. Prieš pora metų pirktas LG (buvo tinkamiausias pagal gabaritus) kol kas zeba*

*- palyginus su prieš 12 metų įsigytu Bosch ir prieš 5 metus -  AEG Electrolux.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/