Tema: Re: Programa pc
Autorius: Vaclovas
Data: 2019-07-09 14:30:11
Tai nepykstu, siūlau konkrečiai tą, ko tu ir norėjei: "........ nėrimo
vašeliu ar mezgimo programos ir rado.
Gal kas pasidalintų ja? Tinka ir rusiška...."

Nepyk, nemaniau, jog siūlymas nusipirkti už niekinę sumą, vietoje to, kad
pavogti, bus totalus show stopper'is.  ;(

Tuo labiau, jei čia Jums mokykloje reikia per darbų pamokas, galiu ir
oficialiai su S/F.