Tema: Re: Spragėsių gaminimo aparatas?
Autorius: Juozas K.
Data: 2019-06-12 10:14:29
"Jonas Jonaitis" <pavardė@microsoft.com> wrote in message
news:qdlm5e$b9j$1@news.i-klubas.lt...
> Cha cha, ne tik vienais dešimtukais fiziką mokiaus, bet ir egzaminą
> laikiau iš meilės tam mokslui, nors man jo nereikėjo :-)

reiktu dar atsizvelgti i tai, ar tie desimtukai ateidavo is iskalimo, ar ir
esme suprasdavai :) nes matomu klausimu pobudis daznai vercia suabejoti. o
siaip tai milijonai tu, kur kazka gal ir apskaiciuos teisingai ir paskui
lakstys rekaudami su "irodymais", nors konkreciam atvejui tie skaiciavimai
bus absoliuciai ne i tema, nes is nesupratimo ziurima ne i ta, ka reikia,
AKA klaidingi tyrimai

> va todėl ir nenaudoju mikrobangės :)))

o smailikai gale kyla is vidinio neuztikrintumo ar kaip? cia tipo tam
atvejui, kad jeigu kazkas apsauks davatka, galetum pasakyt kad tipo atseit
juokavai? :)  kam tada girtis apie fizikos desimtukus?