Tema: Re: Langų valymo robotas
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-14 19:57:10
Tai koks skirtumas - standartiniams langams vis tiek turėsi šalia stovėt
ir kas porą-trejetą minučių perkeldinėt ant kito lango. Kažkoks troselis
principe privalomas saugumo sumetimais, tai jei lygiagrečiai eis dar
220V laidas, esmė nesikeis.
Aš matau tik 2 scenarijus, kai toks daiktas gali pasiteisint - dideli
vitrininiai langai, kur siurblys bent niolika minučių galėtų
savarankiškai tūsintis (papildomas pliusas - jei tie langai ne pirmame
aukšte ir iki išorinės pusės išvis komplikuotas priėjimas) arba bėdos su
sveikata, tarkim, dėl kokių stuburo problemų žmogus negali užverst
galvos ar laikyt pakeltų rankų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/