Tema: Re: Indaploves
Autorius: mindau
Data: 2011-11-15 11:24:04
jokios revoliucijos neivyko. elektros ir vandens sanaudos pamazintos 10-30%
ribose.
pas top modelius atsirado keletas idomiu sprendimu, ar jie verti savo kainos
spresti patiems.
kita indaplove rinkciausi kuo tylesne, i vandens ir elektros sanaudas
maziausiai demesi kreipciau. krepsiu ergonomika taip pat svarbu, labai geras
dalykas 3 stalcius irankiam. plovimo programu gausybe is esmes dzin, nes
praktikoje po to vis tiek naudojama vos viena dvi. papildomos funkcijos,
tokios kaip intensyvi zona, higiena ir pusine ikrova, kainuoja papildomus
pinigus.