Tema: Re: Levi's uzhe ne tot
Autorius: Arj
Data: 2018-10-10 13:51:43
Prastas pavyzdys, nes marskiniams naudojama labai skirtingi audiniu tipai,
pagaminti is skirtingu siulu ir dazymo technologiju, kai dzinsams - vienas
ir tas pats.
Pvz jei audimas klasikinis "drobes" - atrodo graziai, bet ypatingai
glamzosi, jei smulkus "eglutes" - nihuja nesilamdo.
Dzinsinio audinio storyj/sudetyj ir post-processinge (glamzyme) skirtumu
irgi yra, bet jie nera tokie dideli kad savybes kazkaip drastiskai skirtusi.
Grubiai - kuo misktesni/plonesni - tuo trumpiau tarnauja,
storesni/kietesni - ilgiau, jei tempiasi (+sintetikos) - juntamai patogesni,
bet tarnauja trumpiau.

"fenix"  parašė naujienų news:ppkkd6$iql$1@trimpas.omnitel.net...

2018.10.10 10:17, Arj rašė:
> sakai medvilnes pramonej kazkokiu revoliucijos buvo ir kitur kitokia
> medvilne?

duosiu kitoki pavyzdi: turiu 10+ marskiniu, su 100% medvilne. jokio
elastano, poliesterio ir t.t. vieni glamzosi, kiti - ne. vieni net ir
50x skalbti atrodo gerai, kiti jau ir po 5 nebedziugina. ai, dar yra
tokiu, kurie susitrauke po pirmo skalbimo.

galvok ka nori.