Tema:
Autorius: gopenzo
Data: 2018-10-01 10:51:00
jeigu vienas vienetas - tai daryčiau tiesioginę spaudą. darėm
www.7natos.lt ne kartą - laiko normaliai, skalbta jau nemažai kartų, bet
viskas tvarkoj.

man asmeniškai išsiuvinėta atrodo baisiai, aišku, priklauso kas per
užrašas ar paveiksliukas. šilkografijai reikia ruoš formą, kas kainuoja
papildomai, tad vienam vienetui neapsimoka. termospauda tai čia turbūt
kai lipduką prikepa prie audinio... man asmeniškai jausmas tas lipduko
nepatinka. sublimacija ir floko nežinau kaip veikia.