Tema: Re:Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter - BLACK
Autorius: Herkus
Data: 2018-09-30 14:14:36
Fig, nzn ant kiek tada sudas turejo but senesni, nes cst irgi nieko gero. Pas mane cst ir kamera ir padanga, antra karta prakiura per 500km,nes pradyla kamera besitrindama i padangos vidine tekstura. Pripusa ne iki akmens kietumo, bet ir ne kaliosas

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/