Tema: Re: muitas is gearbest?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-06-25 14:27:10
On 2018-06-25 01:53 PM, fenix wrote:
> apsviesk daugiau, jeigu nesunku.
> gal liko tas susirasinejimas?

	Nu ka te shviesti? Realiai tai kai kurie kitaicai net rasho tiesiai,
kad siuncia ish EU sandeliu (rusijos sandeliu ir pan.) pas save. Kartais
net galima pasirinkti ish kur nori, kad siustu (bet cia ytariu
Alieksprese taip). Tai surandi toki, ir tiek zhiniu. Jei nori buti
ramesnis - pasikalbi su juo. Ar tikrai nebus muito siunciant i Lietuva.

	Siaip galima paskaityti atsiliepimus prie kiekvieno selerio. Ten rasho
i kur ir kaip pavyko nusipirkti.

	Mano atveju daiktas ejo kazkur "tipo ish Ispanijos". Nematau jokiu
problemu. Nieko klastot nereikejo. Atvezhe kazkokie tai tens kurjeriai.
Pasirasiau tapshnoklij ir tiek zhiniu, daiktas mano.

	N. M.