Tema: Re: Vandens bambalis girai
Autorius: Sail
Data: 2018-06-25 10:37:49
Isivaizduoju - geras vaizdelis turejo buti, o jei dar kas nors toj patalpoj
buvo, tai isvis linksma.

Kazkada zmona dare gira, ir vienas musu draugas jai patare neatidarinet
virtuvej. Nu bet nebutu moteris - nepaklause.

As paskiau sunu itarinejau, kad pjanke buvo rimta sodyboj surenges, nes
aptaskyta ir ant lubu, ir ant krosnies virsaus.
O pasirodo viso labo zmona gira atidare. Dar prizipazino kad plove paskiau
viska.