Tema: Re: Plaukų kirpimas
Autorius: Audrius
Data: 2018-06-08 20:31:39
Su salyga, kad i kirpykla neit visiskai, 2 x 12men = 24 kirpimai per metus x
6,00EUR = 120EUR/metams.
Visa laika vaiksciot kaip zonos kamsciui / dalbajobui ir manyt, kad 120eur
metams - "nesvietiski" sutaupyti pinigai???!!!
"Taip is akies dvigubai praretejusiu" kirpimu metinio taupymo (???)
efektas - 60eur. Mdaaa..
Jus gal ir po dusu / i vonia einate praustis karta per savaite, o vandeni
panaudojate klozeto nuplovimui?