Tema: Re: kilimo valymas valykloje
Autorius: 中国百强
Data: 2018-05-25 17:01:58
nu bet ten tie baltupiuose tai gyrėsi kaškokiom žeurei prabangiom plovimo
staklėm.
tiesiok būtina išbandit ;)

"ostapas"  wrote in message news:pe94ia$nm7$1@trimpas.omnitel.net...

Aš vieną bandžiau Kercheriu atplaut. Bet čia šiaip, labiau dėl pasižaidimo,
nes vistiek jis išmetimui buvo skirtas. Gavosi visai neblogai net be šampūno
:D

"Dainiushas"  wrote in message news:pe942p$na3$1@trimpas.omnitel.net...

aš vieną visai neblogai atploviau su Thomas plaunančiu siurbliu ir
šampūnu kur komplekte buvo