Tema: Re: Q: indaplovÄ—s
Autorius: gopenzo
Data: 2018-04-03 16:22:40
nestumk.

dedu viską taip, kaip gaunasi po panaudojimo. nu kavos tirščius iš
puodelių išplaunu. ir nededu indų su vištienos kaulais :D bet daugiau
nieko nedarau.

nors yra pažįstamu rate, kas praplauna prieš dedant į indaplovę. tai
arba indaplovė prasta, arba naudojamos priemonės prastos arba kažkas
nesureguliuota. arba šiaip durniai...