Tema: Re: help reikia excel funkcijos
Autorius: Exx
Data: 2018-03-12 09:02:24
On 2018.02.22 01:49, MumZer wrote:
> =INDEX(lapas1!D:D;MATCH(TEXT(A1;"@");RIGHT(lapas1!D:D;3);0))
> svarbu: įvedus formulę spausti ne ENTER, o CTRL+SHIFT+ENTER
>
> vaizdas turi būti toks:
>
> ={INDEX(lapas1!D:D;MATCH(TEXT(A1;"@");RIGHT(lapas1!D:D;3);0))}
>
> TEXT(A1;"@") įkištas, nes testavau su skaičiais, o kaip žinom 123<>
> "123" :)
>
> P.S. maža reklama - bet jei klausimai dėl excel, verslo modeliavimo ar
> verslo plano - tai galit rašyt :)

Aciu uz pagalba, bet jei nesunku idek excelyje, nes kazkaip salygos
neatitinka, tai nezinau ka cia darei realiai? Nes pas mane pamineti
excel sheetai yra 2, ju pavadinimai numeris1 ir numeris2, numeris1
sheete A1 yra reiksme Vardenis Pavardenis a.k. xxxxxyyyyyy, o sheete
numeris2 D1 yra xxxxxyyyyy) ir man reikia, kad juos sumachintu
(atrastu), o tavo formule viskas kaip ir vieno sheeto reiksmems, bet net
ir pagal tavo sudejus ir viename sulyginus - man reiksme vistiek N/A,
nors tikrai turejo "atrasti".

Bet kuriuo atveju dekingas uz pastangas