Tema: Re: dulkiu siurblys
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-05 12:21:51
Nu dėl konkrečių modelių nepatarinėsiu, bet paskutinį tokį daiktą
(neskaitant roboto) pirkau jau seniai ir pasirinkau būtent cikloninį. Su
jo ištuštinimu jokių problemų nematau - nueini prie šiukšlių dėžės,
apverti ir iškrenta toks susivėlęs dulkių kamuolys - jokios problemos ar
nepatogumo tame nematau. Aišku, vienkartiniai maišeliai tiesiogine to
žodžio prasme ( t.y. jeigu visokiom xuiniom neužsiiminėt iš jų darant
daugkartinius), dar patogiau, bet aš negaliu pakęst daiktų su santykinai
dažnai keičiamom eksploatacinėm dalim.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/