Tema: Re: vezimelis
Autorius: Arj
Data: 2018-03-02 13:58:28
Pasakiau is patirties - pats turejau 3-in-1 (tututis), lopsi ir kedute
naudojom - labai zjb, o va tos didesnio varianto nepanaudojau nei karto, tik
ispakaves buvau. Priezastis - kai vaikas pradejo sedeti, nupirkau nauja
"sedima" ("sportini") vezimeli, kuris visas svere maziau nei vien tik remas
to 3-in-1. Nesiot reikejo I 2 auksta, bet uzpisdavo
Ir beje tuose sportiniuose vaikai irgi sekmingai miegodavo (tik ziuret reik,
ne visi "sportiniai" vienodai pritaikyti miegojimui - kai kuriuose kojos
nukarusios lieka).

Ir beje per sniega - kenguriukas valdo, jei tokiu oru kur eiti
pasivaikscioti kai prisnigta - bet koks vezimelis ciulpia, ziema kai
prisnigta vezimelis tinkamas tik laukui grynam ore migdyti (ir miega
puikiai).
Cia viskas is patirties.

"VaidasB"  parašė naujienų news:p7bcri$hvj$1@trimpas.omnitel.net...

pasakei nesąmonę. Taip, lopšys gulimas ilgai netempia, bet paskui vietoj
jo užsideda didesnis, kuriame galima ir sėdėti, ir miegoti. kuo didesnis
griozdas, su dideliais ratais, tuo dažniausiai patogiau vaikui ir per
visokius ne super kelius važinėtis. o tie skėtukai, tai nebent kai šilta
ir jau didesniam vaikui