Tema: Re: pirkimas is aliexpress vs ebay?
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-22 23:23:27
rusai kaip tik viska is Ali jama ir pastoviai viska kompleinina tai pvz. cia
ne metalas o metalizuota plastamase ant apvadelio, matuoja bateriju talpas
ir t.t. ir atsima pinigus t.y. pas juos toks kaip bizniukas yra pirk sudus
visokius ziuret kas su aprasymu nesutampa ir refundintis babkes
p.s. ebebejuj ir labai sekmingai gali pasirefundint jei pardavejas preke
blogai ipakuoja, kas gan daznai pasitaiko tarp nepatyrusiu seleriu, man
desktopo maitblokis buvo atejes ipakuotas be burbuliuku....ko pasekoje
droselis atsikrate/atsilitavo, tai labai greit pasirefundinau viska