Tema: Re: Kas per scamas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-06 14:52:58
Jų gal kelios yra.. Viena, kai gauni laišką iš "paypal'o", kad apmokėjo
ir siunti daiktą. Kita, kai sumoka iš "paypalo", bet per daug, ir tada
paprašo gražinti perteklių, bet jau gražini iš tikro. Ir trečia - kai
sumoka tikrais, bet vogtais paypalo accountais. Pinigus paypalas
sustumdo atgal, arba padengia po savo draudimu (šiuo atveju tau kaip ir
px), o sukčius daiktą gauna. Jam jo gal ir nereik, bet susirinks tokių
kelias fūras ir parduos kur nors kitur ar kokioj vietinėj rinkoj.

Dar gali žaist ant vaikiškų daiktų, kad pardavinėja gal tokia "mama",
kur nežino nieko apie kompus, ir lengva ranka atiduos informaciją su
kuria daugiau pinigų ištrauks, ar atsiųs kokią netikrą paypal nuorodą
passwordui nuimt.