Tema: Re: kvepalai
Autorius: Ignas
Data: 2017-12-15 20:19:02
sakau dar kartą: žmonai reikia pirkt tokius lvepalus, kurie patinka pačiam.
Alurai eindželai xujeindželai - nedomina. O tai po to vaikščios ir smirdės
po nosim kol baigsis buteliukas. Žmonos nuomonė - px ir lengvai
reguliuojama. Nupurški ją ir sakai "o brangioji, jau seniai taip puikiai
nekvepėjai, toks sexy kvapas, atrodai nuostabi kaip pirmą pažinties dieną".