Tema: Re: Burejos, užkeikimu nuemejos ar pan
Autorius: Andrius
Data: 2017-10-31 15:44:11
Del karmos, tai ne tas atvejis. Pazystu ji ~15 metu. Pagal isgales ir
paaukoja ir padeda, dėl kitu viska padarytu, nu bet paciam kaip neina,
tai nx... Nera nei ten kazkoks istezelis nei meme ar protiskai
atsilikes, bet apie jo gyvenima galima butu knyga parasyt. Na arba
praeitam gyvenime buvo koks hitleris, nekitaip...