Tema: Re: Delfio pašto (mail.lt) nustatymai
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-08 20:16:52
Nu kaip ir sakiau, pas mane ties ta sausio 1-ąja buvo galiojantis L paketas
(centras.lt) ir jis po šiai dienai per pop'ą vis dar veikia, serveris
mail.delfi.lt. Daugiau, deja, nieko apie tai nežinau, jei netinka, tai
netinka... Tiesa, jei ką, kaip useris eina pilnas mailo adresas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/