Tema: Re: vaziuokit i uzsieni.
Autorius: Marius
Data: 2016-11-16 17:13:40
Perspektyvų yra !

Kalbasi dvi karvės Lietuvoje: - Klausyk bėgam per sieną į užsienį, ten už
pieną daugiau moka, žolė žalesnė, žodžiu mums ten perspektyvos. - Bėgam, bet
aš kelio nežinau. - Davai paklausiam bobiko iš mūsų kaimo, jis kelią tikrai
turi žinoti, nes pas kales i užsienį per sieną tikrai laksto. Susiranda
bobiką, papasakoja savo planus ir pasiūlo bobikui kartu per sieną į užsienį
bėgti. O bobikas ir sako: - Jūs gal vienos bėkit aš jums papasakosiu kelią
(per mišką, per upelį, grioviais, per pieva ir jūs užsienyje). O karvės
sako: - Bobikai gal vis dėl to bėgam kartu, juk užsienyje vis tiek
perspektyvos, ką čia Lietuvoj. O bobikas sako: - Klystat mergaitės aš
neseniai sužinojau, kad man Lietuvoje greitai atsiras perspektyvos. Vakar
netyčia išgirdau savo šeimininkų pokalbį, tai šeimininkas sako šeimininkei:
jeigu dar kartą padidins mokesčius, tai galėsim šuniui b*%i čiulpt!

"deividas zvonkus"  wrote in message

dirbt ir gyvent, nes lietuvoj nera perspektyvu.