Tema: Re: Gal kur vasarines avalynes ispardavima Vilniuj uzmatet ?
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-10-27 16:41:11
Durnas straipsnis - visu pirma neparašė kokia to originalaus Metaxos
šuns istorija buvo iš pat pradžių. Man įdomu, nes vaikystej prisimenu tą
šunį ir niekas kas jį matė nesugeba pasakyt apie nieko. Pagurglinus
metaxa dog nieko nėr :)

Antra neparašė kodėl jį nuėmė :)

Čia jau nebe filadelfijaus lygis, čia jau koks tai feisbukiuko lygis,
kur kas nors paperdžia per vidurį be konteksto.