Tema: Re: acto esencija
Autorius: ostapas
Data: 2016-08-22 12:23:07
Ne ta vieta, kur norėčiau eksperimentuot. Ne vienus metus visai neblogai su
actu gaudavosi, o ir internetai būtent apie esenciją rašo. Neaišku kaip
bitės į peroksidus sureaguos.
Anyway, radau kažkokią kontorėlę, matyt teks važiuot ir nusipirkt.

"Zhiniukas"  wrote in message news:npeco1$3t4$1@trimpas.omnitel.net...

Namie kažkur buvo beveik pilnas buteliukas. Jei rasiu, parašysiu, bo vistiek
nereikia.

O koks koncentruotas peroksidas ar natrio šarmas nepaimtų tų kandžių?