Tema: Re: virtuvės baldai
Autorius: valytojas
Data: 2016-08-08 22:17:02
Gal gali pasidalinti foto kaip padarė?

"LB"  wrote in message news:no9ei5$qsj$1@trimpas.omnitel.net...

po panašių paieškų man virtuvę darė Šiauliai (Vijoliai, šalia Šiaulių)
Gavosi pigiau
Vienintelis nepatogumas - matavau aš, siunčiau fotkes visų kampų
Atvežė, surinko, pašlavė, nupirko viską ko reikėjo pajungimams
Bliamba, džiaugiuos iki šiol.
Jokių persuktų snukių ir požiūrio "jei užėjo, neturi kur dėt pinigų, davai
melžiam".

LB