Tema: Re: oficialus sortai
Autorius: qwerty
Data: 2016-07-29 15:52:51
Cia pas jus dresskodas tokis? Noreciau Berta pamatyt :))

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

As ne biurokratas - kontoroje ir kondisina pastate, o ir darbe galima nors
ir po triusikais sedet.

"zZz"  wrote in message news:nnese2$34f$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip pačiam?
Esu nešiojęs daug įvairių kelnių, bet vasarą kojos vis tiek prakaituotos ir
kartais net "bėga", plonų kelių išorėj šlapia.