Tema: Re: Elektromobilis - cons and pros
Autorius: Sail
Data: 2016-07-25 10:01:23
Nieko ten neiziuresi, o ir nieko gudraus ten nera.

Jeigu darysi pats, tai reikia zinoti kelis dalykus - motora det i galini
rata o ne priekini, batareika jokiu budu ne ant bagazines o i rema.

Begiai nereikalingi, manevravimui vieno per akis.

Galingumo reikia, kad max butu ne mazesnis nei 1.5 kilovato, maitinimo itama
50 voltu ok.