Tema: Re: Miele twindos klausimai
Autorius: mindau
Data: 2016-07-23 22:55:47
na, dabar tendencijos juda link dozavimo sistemu, nemanau, kad per
artimiausius 10 metu jos pranyks..

"Lapinas"  wrote in message news:nn0hno$ct2$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesa pasakius, tai nenoriu veltis į savo priemonių pilstymą į daugkartines
kolbas. Ir, taip, suprantu, kad iš buitinės technikos pardavėjų pozicijos
žiūrint, tai visi jom prekiauja, o tūlam vartotjui, tai kol neprekiaus
sistemos ir dar SSS, tai atrodo, kad niekas jom neprekiauja.

Beje, aš dėl ko klausinėju. Vis tiek planuoju tą skalbyklę kokį 10 metų
naudot. Tai bala žino, kurlink nujudės tendencijos, gal tos kolbos
nepasiteisins ir visi jas pamirš.