Tema: Re: Senukai.lt ásisiautëjo :)
Autorius: news
Data: 2016-06-13 12:25:45
Darbuotojai ju tai isvis liudesys. Tiesiog is zmogiskosios puses
 gaila ziuret i tuos darbuotojus ant tiek nuvaryti jog atrodo kaip
 zombiai. Po paskutinio kontakto supratau kad galiu sau leisti
 moketi daugiau jog mane dar gyvas zmogus aptarnautu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/