Tema: Re: anti reklama VARLE.LT
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-26 16:08:07
nu tokiu fintu netik varlej yra pasitaike, nes cia pasekmes del prekiu
nesandeliavimo.
visi nori parduoti pigiau nei kiti, tai taupo visur. is to gaunasi uzsakoma
preke, bet neivertinamas poreikis. tai siuntinejasi po viena ir duotuoju
atveju minimas Darius sulindo kazkam i subine, del ko issitepliojo visas
varliu klanas.
Kurmis