Tema: Re: Samsung S6 - keisti ekrana ar ne?
Autorius: Night
Data: 2015-11-24 13:26:54
Nu arba as durnas, arba nesusikalbam, arba kazkas pasikeite. Samsung
Screen care - tokios programos is viso neberandu app stor'e blyn. Radau
MTTc puslapi, kuriame galima pasitikrinti, ar galioja draudimas - gaunu
toki rezultata. Telefonas pirktas geguzes men.

Serijinis numeris (SN):RF8G40DXQ5R
Įvykio Data: 2015-11-21
Galiojančio Samsung Screen Care draudimo nerasta
Ši informacija parodo, ar įrenginiui yra aktyvuotas draudimas.
Primename, kad Samsung Screen Care draudimo paslauga privalo būti
aktyvuota per 30 dienų nuo įrenginio įsigijimo! Draudimą aktyvavus
vėliau (po 30d.) - draudimo paslauga negalioja.