Tema: Re: q: pigiausias civilk4s draudimas kur ir kaip?
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-28 17:22:46
Kazkaip labai sudetingai i viska ziuri - irasai i googla, pvz., draudimas
internetu, jei neatsimeni Lietuvoj veikianciu draudimo kompaniju pavadinimu,
atsidarai pirmus kokius 20 linku (dalis ju dalinai dubliuosis), uzpildai
reikalingus laukelius (paprastai ten buna ir klausimai apie vairuotoju
kieki, ir apie uzsieni) ir turi kruvele pasiulymu, belieka issirinkt pagal
kaina ir pavadinima sirdziai mielesni.
Paskutinius kelis metus kiek ieskau sau/zmonai/tevui.uosviui, tai
dazniausiai pigiausiai siulosi BTA, bet kadangi man sita kontora kazkokia
itartina (ten jie kazkada bankrutavo lyg ir, nedabankrutavo, dabar lyg ir
veikia, bet nx), tai dazniausiai viskas baigiasi ties sekancia kaina
pasiuliusiu Seesam (jiem, beje, dar buna papildomas nuolaidos kodas (berods
dabar 5% nuo standartines internetines kainos)).
A su brokeriais siais laikais tai dazniausiai vaiku darzelis kazkoks gaunasi
sitoj srity, as pries ~20 metu per brokeri pradejau draustis, ilga laika
viskas buvo OK, bet paskutinius kelis metus nieko jis realiai geriau
nepasiulydavo, tik tiek, kad as rasdavau pats pigiausia pasiulyma, tada jis
daznai ismusdavo ta  pacia kaina pas Lietuvos draudima :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/