Tema: Re: impulso abonentai?
Autorius: Icetom
Data: 2015-09-27 21:38:16
> O cia newsuose (neskaitant kitu miestu gyventoju) dar yra, kas ne
> Asanaviciutes sportuoja? :)

:D. Nežinau, aš pats iš Pilaitės, tai iki Karoliniškių iki 5 min. per
miškelį iki sporto klubo automobiliu. Gal dauguma grupso dalyvių bazuojasi
aplink šį klubą :).

> Ten geras klubas labai, ar kazkokie kiti privalumai? Nes pats tik Kareiviu
> lankausi, kai tenka Vilniuj but.

Jis pirmasis "Impuls" klubas. Bei man kiek susidarė įspūdis, jame lankosi
tikrai sportuojantys žmonės. Berods ir tarpklubinėse Impuls varžybose. ASA
nariai laimėjo komandinėse jėgos ir pan. rungtyse tarp Impuls klubų. Esu
lankęsis Kareivių keletą kartų - man jis nelabai patiko. nors girdėjau, ten
ji atnaujino šiais metais, tai gal dabar geriau. Be to, kad į jį nuvažiuoti,
man turbūt valandą kamštyje tektų praleisti darbo dienomis, kas visiška
nesąmonė būtų. ASA greičiau ir pigiau :). Mano poreikiams -/+ užtenka ką ASA
siūlo.

> P.S. Sent

Atrašiau - užsakiau.