Tema: Re: Naktį palojantys ciucikai
Autorius: Julius
Data: 2015-09-04 09:55:27
Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message:

Manai? Vaikas su ašaromis akyse pasakys tėvui, kad dėdė iš to
 kiemo grąsinosi Pifą nukalt, jei jis netylės. Tėvas vaikų
 teisėms, nes vaikui stresas, nes sysioja į lovą. Teisės
 struktūroms, nes vaiką stresuoja kažkas. Jauti kokia grandinė
 užsisuka? Finalą žinai? Jei tam  šuniui po to kažkas nutiks ir
 visai dzin, kad tu prie to neprisidėjai, užtampys. Patikėk.

Netgi jei būsi tam mudakui bent pusė lūpų užsiminęs, kad šuo
 trukdo gyvent ir šuo lenksis, tikrai ramiai negyvensi,
 patikėk.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/