Tema: Re: Drabužių juodinimas/dažymas
Autorius: Yvl
Data: 2015-07-31 17:11:39
nu tu gal išmok vieną kartą, kuo skiriasi vietininkas nuo galininko, ir
kokios jų galūnės. akis skauda skaityt
ką? - vandenĮ
kur? - vandenY(je)

"cD-r0m"  wrote in message news:mpfusi$dnb$1@trimpas.omnitel.net...

Anilininiai dažai tai čia tokie, kur parduotuvėse prie visokių mezgimo
siūlų būna ir net šaltam vandenį skalbiant išsiplauna nesunkiai.

> nežinau kas tie anilininiai, bet yra medvilnei ir vilnai dažų daug kur.
> [Kažkuriais iš jų kiaušinius dažydavom anksčiau.]
> kitas klausimAS - SINTETIKA. Atsibodo man plaut šalmo baltus raištelius,
> reiktų juodai perdaŽyt. Bet, įtariu, neims anie du variantai...

Nelabai supratau, kas tas titanikas šiame kontekste :)