Tema: Re: Akiniai nuo saulės
Autorius: 911
Data: 2015-05-25 23:38:36
cia tos visokios kolonkiu akcyjos man kazkaip patikimumo neprideda.. matomai nelikvida stumia tokiais budais.
paskutinius kartus pirkau is optikos centras? ar pan..  bet noreciau atrast kazka kas suteikia realia garantija, ty nuo stiklo subraizymo, kazkada lyg megoj taip esu pirkes, bet neatsimenu kur ir cia daug metu atgal. Nu ir pinigai gerai butu 100eu ribose..