Tema: Re: Končitos koncertas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-05-24 21:14:10
As tai siulyciau atsisakyti lietuvisku serialu ir desros brangesnes nei 5
eur. Nes koks ju tikslas, galit pasakyt?

"Sniegas"  wrote in message news:mjt457$23p$1@trimpas.omnitel.net...

Pinigai - ekonomikos kraujas. Va, todėl ir visokios krizės siaučia
Lietuvoje, kad kraujo trūksta. Aš asmeniškai siūlyčiau atsisakyti rūkymo ir
tais pinigais remti našlaičius, o ne tabako pramonės bosus. Koks rūkymo
tikslas, galit pasakyti? Mano akimis žiūrint, tai pats kvailiausias žmogaus
užsiėmimas. O kas juokingiausia šioje situacijoje, kad žmogus sako - neturiu
pinigų, bet rūkalams jų randa. Juokinga.