Tema: Re: duso galvute arba komplektas
Autorius: monaxas
Data: 2015-04-08 19:33:29
Biški gal ne į temą, bet:
turiu du termostainius maišytuvus: oras ir hansgrohe. Nepaisant to, kad hansgrohe ėjo komplekte su raindance ir tt už ~1000€, man jo veikimas nepatinka lyginant su oras.
Oras kaip tai mažiau susvyruoja temperatūra kol pasiekia užduotą.

Čia tik šiaip pastebėjimas, visos moterys drėksta po ta raindance galva.