Tema: Re: Xbox One, PS4 klausimai
Autorius: Icetom
Data: 2015-03-09 15:01:38
> Xbox 360 (nežinau, kaip One) gali pirkti tiesiai iš lietuviškos kreditinės
> kortelės. Labai labai tikėtina, kad ir Xbox One atveju tai veikia.

Abejoju. Mano mėgstamas MS fainą "bajerį" man pavarė. Mano MS paskyroje
asmeniniam profiliui (nes gali būti ir verslo) kažkodėl nurodė, kad aš
švedas (ir pats negaliu pakeisti tos šalies paskyroje į LT) ir dabar negaliu
nei Windows, nei WP aplinkoje pirktis programėlių :):(.
Rašiau į MS LT palaikymą, nieko po kol kas konkretaus.... Tie rašo į JAV, o
ten kaip žinia kol dešimt kartų nesukramtai ir paduodi, nelabai supranta ko
reikia :(.