Tema: Re: rozeciu apsauga nuo vaiku
Autorius: Tomas
Data: 2015-03-05 01:45:24
Ash 7 metu amziaus 2 fazes palieciau, ble gerai papurte, uzhtirpo ranka iki peties valandai (nekishau niekur nieko, laidai nuogi buvo). Tai supykes ant elektros per 2 dienas ishsiaishkinau kas tas + ir -, kodel kaip lemputes ir varikliukai veikia, kas yra 220, 12 ir 4,5V, keleta elementariu schemu suvokiau, kodel repliu ir atsuktuvu rankenos turi but izoliuotos, zhodzhiu bazini supratima igijau. O paskui elektrini piemeni palieciau, tas tai suzhavejo.