Tema: Re: Knygos 15-iolikmetei
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-03-04 21:34:27
Klasiką sakyčiau žiūrėkit :) Doriano grėjaus portretą, 20000 mylių,
Holmsą, Frankenšteiną.. netrumpintas (adaptuotas) versijas žinoma.
Drakula originali geras kontrastas nuo dabartinių vampyrų :)
Nusikaltimas ir bausmė, H.G.Wellso ką nors, Monte Kristą. Rugiuose prie
bedugnės dažnai rekomenduoja, nors aš jos iki galo praeiti nesugebėjau
savo laiku. Heroiną gerai apibūdino, bet pats nesusidūriau.