Tema: Re: Pirkimas daikto Vokietijoje
Autorius: Piktuolis
Data: 2014-12-21 08:56:16
Mailboxde.com yra čeko kontora, kas buvo buyde.lt - nežinau, spėju, kad
tiesiog mėgėjai lygioj vietoj ant svetimo bb pasijodinėt - pabūt
tarpininku tarp tavęs ir tarpininko. Nenuostabu, kad užsidarė.

Dėl kainų - pasižiūrėjau, kad man 30kg su atsiuntimu į namus iš
mailboxde kainavo 150Lt, pas lietuvius būtų 235Lt iki jų sandėlio.
Sakyčiau yra skirtumas.