Tema: Re: Idejos 3 minuciu Kalediniam pasirodymui
Autorius: monaxas
Data: 2014-11-27 21:07:07
Eeee, karoče nepisk man proto. Aš pats užsidėjau ribas, sąmoningai/nesąmoningai, bet užsidėjau.
Kol kondyškė nesutvarkyta - nėra litų.

Prigąsdino, kad kondyškė iki 2,5 kLt. Laukiu algos, iki tol niuniuniu.
Aišku forumiukas lieps pas bobutę pasiskolyt, bet čia nevariantas.

Blet čia sutapimas ar žianai, kas viskį laku, kai nelaku alaus?